قوانین و نکات مهم خرید بلیط چارتر
قوانین و نکات مهم خرید بلیط چارتر از اسـپـاد چــارتــر
بسیار متشکریم که وب سایت اسپــاد چــارتـر را برای خرید بلیط خود انتخاب کرده اید؛ لطفا قبل از اقدام به خرید بلیط حتما قوانین ذیل را مطالعه نمایید تا از خدمات ما حداکثر رضایت را داشته باشید.
1: ما در کنار شما هستیم ولی ...
اسـپـاد چـارتـر فقط تامین کننده بلیط هواپیما است و تنها وظیفه تامین بلیط برای مسافران را دارد، بعبارتی واسط بین مسافر و آژانس های چارترکننده و شرکت های هواپیمایی می باشد، لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال قصور چارترکنندگان و یا شرکت های هواپیمایی اعم از عدم استرداد، تغییر نام، جابجایی بلیط، تاخیر در پرواز، پرداخت پول مسافر با تاخیر و سایر مشکلات احتمالی ایجاد شده نخواهد داشت، با اینحال پیگیری و پشتیبانی از مسافر به عهده اسـپـاد چـارتـر می باشد.
الف: مسافر بزرگسال به فرد بالای 12 سال، مسافر کودک به فرد بین 2 تا 12 سال و مسافر نوزاد به فرد زیر 2 سال گفته می شود.
ب: در پروازهای چارتری نرخ بلیط برای کودک معادل نرخ بلیط بزرگسال می باشد.
ج: تهیه بلیط برای نوزاد در فرودگاه قابل انجام می باشد.
2: چرا بلیط های اسـپـاد چـارتـر ارزانتر از همه جاست؟!
قیمت بلیط های چارتر متنوع بوده و به نسبت عرضه و تقاضای بازار در نوسان است. در فصل سفر ، تعطیلات و مناسبت های خاص با تقاضای زیاد طبیعتا قیمت نیز افزایش می یابد حتی بیش از نرخ مصوب؛ در سایر تاریخ ها با تقاضای کم و تبعا با کاهش قیمت همراه خواهد بود.
تیم اسـپـاد چـارتـر با چک کردن ساعتی و مداوم پروازها میتواند بهترین و ارزان ترین نرخ ها را شکار کند و به مسافران در اینستاگرام و کانال تلگرام خود اطلاع رسانی کند.
Telegram: @Spadtour
Instagram: Spadcharter
3: لطفا بلیط گران از ما نخرید !
در برخی از موارد، بلیط ها با قیمت های نامتعارف و بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شوند، در چنین مواردی توصیه ما به شما این است که با پشتیبانی اسـپـاد چـارتـر تماس حاصل نمایید و مشاوره بگیرید.
4: ما به فکر جیب شما هستیم پس لطفا خودتان نیز ....
الف: هنگام خرید بلیط و درج مشخصات دقت کنید نام و نام خانوادگی ، کد ملی ،شماره موبایل و همچنین تاریخ پرواز خود را صحیح وارد نمایید در غیر اینصورت در پروزاهای چارتری امکان اصلاح اشتباهات وجود ندارد و مبلغ پرداختی شما بصورت کامل از بین خواهد رفت.
همچنین تغییر در ساعت پروازی و یا کنسلی پرواز از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد؛ بنابراین دقت کنید شماره موبایل شما هم صحیح وارد شده باشد و هم اینکه شماره خودتان را در لیست شماره های مسدودی مخابرات قرار نداده باشید.
ب: دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه و همراه با کارت ملی حضور داشته باشید تا با آرامش خاطر و لذت بیشتری سفرتان را تجربه کنید، در صورتیکه پرواز را از دست بدهید هیچ مبلغی به شما مسترد نمی گردد.
ج: پس از عملیات پرداخت وجه بلیط، حتما بلیط الکترونیکی خود را دریافت نمایید چون الزاما پرداخت پول به منزله صدور بلیط نمی باشد و در برخی از موارد به دلایل بانکی پرداخت ناموفق خواهد بود که در این صورت پول شما حداکثر تا 72 ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
5: داستان بلیط های چارتری، جریمه و استرداد آنها
الف: استرداد بلیط های چارتری طبق قوانین هواپیمایی کشوری می باشد لیکن در اکثر موارد چارتر کنندگان قوانین خاص خود را از جمله غیر قابل استرداد بودن بلیط چارتر را به اجرا در می آورند که منجر به سوخت کامل بلیط مسافر می شود.
ب: هنگامی که پرواز شما بدلیل بدی آب و هوا و یا تاخیر بیش از 2 ساعت کنسل می شود باید بلیط خود را قبل از خروج از فرودگاه در کانتر مربوطه مهر بزنید، سپس بلیط را به آژانسی که از آن تهیه نموده اید از طریق فاکس و یا ایمیل(spadcharter@gmail.com) ارسال نمایید تا استرداد بلیط شما پس از طی مراحلی که از یک هفته تا یکماه زمانبر است انجام شود.
پ: هنگامی که پرواز شما بدلیل بدی آب و هوا و یا به دلایلی از سوی چارتر کننده و ایرلاین اعلام باطلی میشود، مجموعه بعد از کسب اطلاع رسانی در صورت وجود جایگزین و لو روز یا ساعت پروازی دیگر را اقدام به رزرو میکند، در بعضی از موارد رزرو های جایگزین افزایش و یا کاهش نرخ خواهند خورد،در صورت عدم قبول مسافر به چارترکننده مسیر و یا ایرلاین ارتباط داده خواهد شد.
اسـپـاد چــارتـر مسئولیتی در قبال تاخیر در پرداخت وجه بلیط را ندارد و به درخواست مسافر مشخصات چارتر کننده اعلام شده و مسافر می تواند شخصا نسبت به احقاق حقوق خود اقدام نماید. هر چند ما بعنوان تامین کننده پیگیر مطالبات شما عزیزان می باشیم.
با اسـپـاد چـارتـر با اطمینان سفر کنید.